الزعيم المحترف
خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه 829894
ادارة المنتدي خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه 103798

الزعيم المحترف
خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه 829894
ادارة المنتدي خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه 103798

الزعيم المحترف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل

شاطر | 

خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
النجم ميمو

مشرف عام للمنتدى

مشرف عام للمنتدى
النجم ميمو

ذكر

المهنة : خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه Studen10

الهواية : خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه Sports10

كيف تعرفت علينا : صديق

خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه   خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه I_icon10الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 9:54 pm

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونه بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معايا ارميلى خرم الباب .
بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحد نط فى البلكونة فالراجل مسكة فقاله انت بتعمل ايه هنا قاله بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجأة إنضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايله أيوه كده إنت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية
مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق"
بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب, ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو .. فالأفندى بيقول لبلدياتنا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا
كان القائد المشهور بالقسوة يستعرض جنوده فوقف أمام جندي وسأله : ما اسمك؟ فقال: عبد الجبار يا سيدي. وما الذي تمسك به؟ فأجاب بندقيتي يا سيدي، فرد عليه القائد موبخا : ليست بندقيتك بل هي زوجتك وعرضك وشرفك. ثم انتقل الى الجندي الذي يليه: ما اسمك؟ رد عليه الجندي: كامل يا سيدي. وما هذا الذي تمسك به؟ فأجاب: زوجة عبد الجبار يا سيدي.
واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."
أتمنى أن تكون النكت عجبتكم ...
كنزى

زعيم ملكى

زعيم ملكى
كنزى

انثى

المهنة : خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه Studen10

الهواية : خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه Painti10

كيف تعرفت علينا : صديقة

خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه   خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه I_icon10الثلاثاء فبراير 16, 2010 4:36 pm

هههههههههههههههههههههه
يجد تحفة
ميرسى كتيير

خش واضحك من قلبك الله بنور ههههههههههههههه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» اقوي رجل بالعالم(ههههههههههههههه)
»  نكت كوووووووول ادخل واضحك
» هتضحك من قلبك
» ملائكة يبنون قصر وبعد ذلك توقفوا عن البناء !! لماااااذا ؟؟ سبحان الله (اذكروا الله كثيراً).
» (( هل تعرف متى يموت قلبك ؟؟؟ ))
صفحة 1 من اصل 1