الزعيم المحترف
بكاء شادى محمد كابتن الاهلى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بكاء شادى محمد كابتن الاهلى 829894
ادارة المنتدي بكاء شادى محمد كابتن الاهلى 103798

الزعيم المحترف
بكاء شادى محمد كابتن الاهلى 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بكاء شادى محمد كابتن الاهلى 829894
ادارة المنتدي بكاء شادى محمد كابتن الاهلى 103798

الزعيم المحترف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل

شاطر | 

بكاء شادى محمد كابتن الاهلى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
دوللى

مشرف عام للمنتدى

مشرف عام للمنتدى
دوللى

انثى

المهنة : بكاء شادى محمد كابتن الاهلى Unknow10

الهواية : بكاء شادى محمد كابتن الاهلى Swimmi10

كيف تعرفت علينا : صديق

بكاء شادى محمد كابتن الاهلى Empty
مُساهمةموضوع: بكاء شادى محمد كابتن الاهلى   بكاء شادى محمد كابتن الاهلى I_icon10السبت يونيو 06, 2009 9:02 pm

لسه مدحت شلبى كان جايب شادى فى اتصال تليفونى من تركيا لانه طالع هناك اجازه فتره استجمام واحزنى جدا لانه بكى بشده فى التليفون وللاسف فيه بعض الالاهلاويه ومن الجمهور قلبو على شادى ولاكانه اعطى الاهلى 12 سنه ونسفوا تاريخه بااستيكه وبجد حرام هو طلع وقعد يحلف كذا مره ان مطاولش على وائل جمعه وبالنسبه لجوزيه قال انه مش بيعامله كاكابتن الفريق بس هو قال انه متحاملش عليه هو بس بعد ماتش سانتوس الانجولى لا اتحامل على كل الفريق وقال انه بيحترم جوزيه وياما كان بيجى على نفسه ويستحمل عشان خاطر كيان الاهلى وجماهير الاهلى وقال كان بيحس بجرح فى كرامته من تصرفات جوزيه معاه وبالنسبه لمساله انه عايز يمشى حلف كذا حلفان انه الاهلى مش هو الى مشاه وقال انه كان قعد مع كابتن حسام البدرى ولمحله انه عايز يشوف نصيبه فى مكان تانى وقال انه خد الخطوه دى عشان مش بقا فاضله فى الملاعب كتير وعايز يطلع يحترف وعشان برده يامن مستقبل عياله وانه جاى فى الطريق طفل وعايز ياامن مستقبل عيلته وقال انه سافر تركيا عشان يبعد عن اى كلام ممكن يتقال وعشان جماهير الاهلى وانه مش قادر يبعد عنه بعد كل ده وبكى بشده مع كابتن مدحت شلبى وقفل ومقدرش يكمل انا حاسه انه شال جواه قوى بس حاسه ان فيه حاجه حصلت خلته يبكى بالشكل ده اكبر من كده والله انا احترت وشادى محمد ياما اعطى وبالنسبالى هو افضل من احمد السيد هو يمكن مستواه قل شويه بس مكنش للدرجادى احنا برده محتاجينه فى الدفاع والموضوع مش سن لانه لسه صغير ووائل اكبر منه ومحمد بركات واهوه لسه بيدوا بجد مش عارفه فيه ايه ياجماعه وايه الى بيحصل جواه الاهلى وبيحصل فى لاعيبته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

للاستماع الى المكالمه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

بكاء شادى محمد كابتن الاهلى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» شادى محمد : نحذر من التحكيم الأفريقى ..ومشكلة سيد معوض انتهت فى اليوم التالى.. وهدفنا واضح !
» اباى فى الاهلى رسميا بعد التعاقد مع نادى القرن النادى الاهلى
» الاهلى يلجأ للاتحاد الافريقى
» الى كل الحاقدين والحاسدين (الاهلى بطل الدورى)
» الاهلى يواصل النتصارات
صفحة 1 من اصل 1